Friday 25 August 2017

Forex Skool In Singapoer


Singapoer opleidingsverskaffer vir handelaars en beleggers TerraSeeds doen forex, aandele handel kursus en gratis seminare. Dit spesialiseer in strategieë vir Forex Trading, Stock Market Index Futures en Gold. Lesse sluit tegniese ontleding, marksentiment en Mark Sielkunde vir verskillende instrumente. Die maatskappy het onderwys kliënt en die opleiding van personeel vir verskeie sekuriteite maatskappye gedoen. Gevestigde maatskappy sedert 2005 TerraSeeds is gestig in Singapoer in 2005 deur Soh Tiong Hum en Binni Ong. TerraSeeds Market Tegnikus Pte Ltd Binni Ong ambagte Singapoer-genoteerde aandele, VSA-indeks termynmark, VSA voorraad, forex en opsies. Sy is van toepassing haar eie metode en spesialiseer in Fibonacci, Elliot Waves, Prys Aksie Trading metodes. Binni Ong genooi deur BBP Paribas, CityIndex Asië, CMC Markets, Kim Eng, ListedCompany, ShareInvestor en ander finansiële instituten te praat. Mej Binni Ong gee haar tegniese neem oor forex en aandelemarkte aan plaaslike koerante gereeld. Sy is ondernemingsgees Genomineerde 2007. Sy hoof haar eie private-ekwiteitsmaatskappy. TerraSeeds Market Tegnikus Pte Ltd Soh Tiong Hum dra verskeie hoede: vader van 3 jaar oud, sake-eienaar, webmeester, kok, handelaar en belegger, skrywer en spreker, seo amateur en webmeester. Hy het meer as 1 dekade van handel ervaring in verskeie instrumente, is 'n bydraer tot verskeie webtuistes en tydskrifte, insluitend SharesInv en IMavvy n persoonlike finansiële beplanning opvoedkundige webwerf wat deur die Raad Sentrale Voorsorgfonds en deur MoneySENSE. TerraSeeds Market Tegnikus Pte Ltd TerraSeeds Market Tegnikus Pte Ltd is 'n opleiding maatskappy in Singapoer wat forex kursus en gratis forex seminaar bied. Die maatskappy het begin met tegniese kursusse analise en het reeds bedryf sedert 2005. Sleutel personeel Hoof Afrigter Binni Ong en besturende direkteur Soh Tiong Hum. 3 Shenton Way, 25-02 Shenton Huis Singapoer 068805 Singapoer LinksTerraSeeds Market Tegnikus Pte Ltd - Forex, aandele, Tegniese Analise Opleidingverskaffer in Singapoer Nuus en aankondiging Tflow Forex Kursus aanlyn verskuif na OnlineForexMaster. Klik hier vir kursus bladsy. OnlineForexMaster behoort aan TerraSeeds Market Tegnikus BV Ranked 87 deur EA Coder onder nie net nog 'Top 100 Forex Blogs om te volg in 2014. Posisie van die Top 50 Forex Blogs om te volg in 2014 29 gebaseer op Twitter en 44 gebaseer op Alexa deur MahiFX. SohTiongHum ingedeel een van die top 70 Forex Twitter te volg in 2015 23. Laaste Forex blog boodskappe Skryf in vir RSS kop updates from: Aangedryf deur Feed Burner Links Volg ons op Twitter Praat met ons op Google Plus Besoekers onderneem om by ons Aanvaarbare Use Beleid Voorwaardes Service Privaatheidsbeleid Terraseeds Market Tegnikus Pte Ltd, Maatskappy Registrasie nommer 200512349Z Terug na die mees omvattende amp redelik geprys FOREX kURSUSSE in Singapoer Kar Yong Hoof afrigter Alpha Top speel as jy 'n paar Forex kursusse bygewoon het, is die handel vir meer as 6 maande en nog steeds jouself sukkel om voordeel te trek, is jy heel waarskynlik die handel dit op die verkeerde manier. Maar moet asseblief nie dink dat jy dom is. 90-95 van alle Forex-handelaars is in jou presies dieselfde skoene. Daar is baie maniere om betrokke te raak en handel die geldeenheid mark. Een van die mees algemeen aanvaar metodes is tegniese ontleding. Ek gebruik ook tegniese ontleding in my handel. Maar dit is slegs 'n deel van my handel metode. Byvoorbeeld, as ek 'n kragtige pen bar op 'n gevestigde weerstand of ondersteuning sone raaksien, dit gee my 'n hoë waarskynlikheid handel. Maar ek dont dikwels die handel te neem voordat ek nog 'n paar dinge te vestig. 1. Is daar 'n goeie risiko-beloning verhouding Is ek waag 1 te maak 3 of gevaar vir 3 So maak jy 1 2. Is daar fundamentele redes ondersteun my handel Met ander woorde, wat is die dryfkrag agter die beweging van die geldeenhede ek handel As jy Ekonomie 101 in die skool studeer het, kan jy dalk waarskynlik nog onthou dat die pryse van alle items skuif as gevolg van vraag en aanbod. Met al die ander faktore onveranderd 8211 toe aanbod toeneem, prys daal wanneer aanbod afneem, prysstygings. Net so, wanneer die vraag toeneem, prysstygings en wanneer die vraag afneem, pryse verlaag. Dit basiese konsep van vraag en aanbod geld vir die geldeenhede mark ook. Wanneer die vraag van 'n spesifieke geldeenheid verhoog, sy prys en ooreenstemmende waarde toeneem en wanneer die verskaffing van 'n spesifieke geldeenheid verhoog, sy prys en ooreenstemmende waarde daal. Die teenoorgestelde is waar. So dink dat jy net handel wanneer tegniese ontleding en grondbeginsels is in ooreenstemming. Doesn8217t wat verhoog jou oorwinning koers grootliks gooi in 'n mooi risiko-beloning verhouding in die mengsel, en jy 'n baie goeie handel potensiaal te kry. As jy wil 'n baie winsgewende en maklike manier om geldeenhede handel te dryf leer, ek stel voor dat jy kyk na ons Forex kursusse. Forex Vir Noobs Wat is Forex is forex reg vir jou Wat is die risiko's teen die belonings Hoeveel het jy nodig om te begin handel Hoeveel kan jy handel Forex Hoe herken Forex swendelary Hoe weet jy as 'n makelaar is wettig hoe om te begin met die handel Forex hoe weet jy as 'n forex handelaar wat wil om handel te dryf vir jou 'n goeie een Al hierdie en nog baie meer in hierdie inligting verpak werkswinkel sal beantwoord word. Leer hoe om te begin met die handel Forex in hierdie inligting verpak eendag Forex Trading Klas ontwerp om beginners aan die gang te kry. Leer Forex terminologie en jargon, aan te meld met 'n makelaar en die opstel van jou verhandelingsplatform, lees kaarte, toe te pas tegniese ontleding. Leer hoe om jou handel sielkunde in te span, jou risiko's, kyk uit vir setups dat jy 'n beter beloning gee as losprys vir die risiko wat jy sal neem. Gevorderde Forex kursusse Gevorderde Forex Tegniese Analise In staat is om kaarte akkuraat te lees is die kenmerk van 'n suksesvolle Forex handelaar. As jy kaarte kan lees, maar is nog steeds verward soms waar die mark gaan of onseker is oor watter tyd raam om handel te dryf, hierdie meester-klas is vir jou. Jy sal leer hoe om onkruid uit die lawaaierige skommelinge en zoom in op die groot prentjie. Jy sal leer hoe om 'n hoë waarskynlikheid handel setups te identifiseer in beide wissel en trending markte met presisie. Ons sal jou ook bemagtig met 3 winsgewende tegniese handel strategieë wat ons gebruik ons ​​al die tyd waar ons bietjie om baie te wen waag. Fundamentele en sentiment analise Sentrale bank beleid, mark nuus en sentimente is wat werklik geldeenhede beweeg. Dit is die rede waarom suiwer vertrou op tegniese ontleding om handel te dryf Forex is nie genoeg nie. Leer hoe geldeenhede beweeg met betrekking tot nuus, ander geldeenhede en kommoditeite. Rus jouself met die vermoë om te ontsyfer wat aangaan in die mark en voorspel waar dit gaan volgende. Hier is wat die geldeenhede beweeg, wanneer om in te gaan of bly uit die mark, hoe om ekonomiese nuus te lees soos 'n pro en eksponensieel verbeter jou wen koers in hierdie masterclass nêrens anders gedoen in Singapoer. Jou Job sal julle 'n salaris. Trading kan gee om finansiële vryheid. JT Lae Trainer Alpha Speel jaar gelede, toe ek net studeer van junior kollege het ek besluit dat ek wou om te betaal vir my eie tersiêre onderwys. Ek belê op belegging kursusse. Ek pored in enige boeke en video's wat ek kon kry op die onderwerpe van voorraad belegging en forex. Ek spandeer tyd monitering kandelaar kaarte en PampL state. Hoofvak in Ekonomie in NTU gehelp glad my leerkurwe 'n bietjie, maar dit was beslis nie 'n wandeling in die park. Na 'n reeks van trial and error, herhaaldelik om geld te maak, geld verloor dan om geld te maak weer, ek was geleidelik in staat om meer geld as wat ek verloor het nie. Uiteindelik kon ek genoeg om my skoolgeld te betaal teen die tyd dat ek omgedraai 24. Dit het my 'n openbaring te maak. Ek kon gekry het 'n goeie werk met 'n lekker salaris met my graad. Maar ek sou aan die genade van wie gehuur om my finansiële toekoms bepaal het. As ek nie geleer het hoe om te belê in aandele en handel geldeenhede, sou ek heel waarskynlik het by 'n bank en 'n tipiese wit-kraag werker. Niks verkeerd daarmee nie, behalwe dat ek sal nooit in staat wees om my eie pay tjeks skryf en geniet die bevrediging van die wete dat ek kan wees in beheer van my eie finansiële lot. As jy finansiële vryheid soos ek wil, aan te meld vir een van ons programme op Alpha Speel saam met ons op hierdie reis wat jy sal nooit spyt wees van stapel gestuur. Sien Wat Ons studente sê Chin Lee Deur middel van hierdie program, het ek geleer hoe om meer selfvertroue wees terwyl handel Forex en ook hoe om my risiko's te bestuur. Ek hou van hoe ondersteunend en aktiewe gemeenskap is omdat wanneer ek twyfel, kan ek altyd verduidelik dit met die ander gegradueerdes. Ek het baie nuwe vriende en is saam groei met hierdie gemeenskap van beleggers en handelaars, leer van mekaar. Nog belangriker, vandag voel ek meer finansieel onafhanklik en gelukkiger. Nicole Wat ek regtig baie lief vir sowat Alpha Play is hoe dit lyk vir my soos 'n familie. Hul opvolg sessies en spesiale gasoptredes gee my die geleentheid om leer en myself te verbeter hou. Ek glo werklik dat enigiemand wat Alpha Play sluit iets huis sal neem in ruil nie net geldelike belonings, soliede belegging en handel kennis, maar ook vriende wat jou sal help op jou reis as 'n belegger of handelaar. Renice Dit is 'n groot leerreis tot dusver en dit het my gehelp om in werking te stel watter gedagtes Ek het oor die begin van my forex reis. Dit het gehelp enige voorbehoude Ek het om dit te doen op my eie te verwyder omdat Theres altyd ondersteun wanneer ek nodig het it. You hoef nie te gaan deur middel van daardie selfde pad om dieselfde foute en gebons jou kop teen dieselfde mure. Ek het hierdie foute gemaak, sodat jy hoef nie te. Hoekom leer uit jou eie foute wanneer jy net kan leer uit my jou grootste risiko is om seker te maak jy die beste handel opvoeding te kry en dit nie afval wat kosbare tyd wat jy het nie op al die gemors wat daar buite. Die internet is 'n tweesnydende swaard. Dit is groot, want dit laat jou toe om maklike toegang tot die inligting wat jy nodig het om vinnig te verbeter jou handel te kry, maar dit beteken ook daar is baie meer rommel gepubliseer weg te neem jou aandag dat jy dit nie nodig het om te konsentreer op. Die beste ding wat jy kan doen is om te leer hoe om 'n hoë waarskynlikheid handelaar geword deur die ondertekening tot die VIP e-pos klas hieronder. As jy weet hoe om 'n hoë waarskynlikheid en lae risiko handel setups te maak, sal jy in staat wees om hulle te maak in alle tydraamwerke en baie verskillende markte wat groot handel moontlikhede skep vir jou. Die eerste aand het ek begin handel het ek 'n paar honderd dollar van die regte geld. Yay MAAR - Dit was 'n volledige ongeluk. Ek het 'n 5 min handel oor die AUDUSD gemaak. Hoekom is ek handel die 5 minute tyd raam Ek het nie geweet daar was 'n ander tyd op die platform. Ek het geen idee gehad wat ek kon doen op die mark maker platform wat ek kon die handel op op die oomblik, maar hulle was pretty much die enigstes rond en dit was 'n konstante stryd net om hul kaarte van gekraak elke 30 sekondes te hou. Ek het die huis van die werk wat die eerste nag en het die skrik van my lewe my balans met 'n groot verandering sien. Ek het gedink die handel op die AUDUSD gesluit, maar ek het in die bed die vorige nag weg, het opgestaan ​​en af ​​te werk en die hele tyd oor 'n 5 minute handel swaai met geen stop verlies in plek. LUCKY Dit was byna 10 jaar gelede en 'n groot les in 'n lang en winderige pad. Die probleem wat ek in die gesig gestaar destyds 10 jaar gelede was dat daar geen aanlyn-kursusse en geen kwaliteit onderwys te help lei my in my handel reis asof daar vir you. Forex Trading FXCM 'n leidende forex makelaar Wat is Forex Forex is die mark waar almal die wêreld se geldeenhede handel. Die forex mark is die grootste, mees likiede mark in die wêreld met 'n gemiddelde daaglikse handel volume oorskry 5300000000000. Daar is geen sentrale ruil as hy handel dryf oor die toonbank. Forex kan jy koop en verkoop geldeenhede, soortgelyk aan-beurs behalwe jy dit 24 uur per dag, vyf dae per week kan doen, moet jy toegang tot marge handel, en julle blootstelling aan internasionale markte te verkry. FXCM is 'n toonaangewende forex makelaars. Regverdig en deursigtig uitvoering Sedert 1999 FXCM het uiteengesit om die beste aanlyn forex ervaring in die mark te skep. Ons baanbreker in die geen gemeenskap Balie uitvoering forex model, die verskaffing van mededingende, deursigtige uitvoering vir ons handelaars. Die bekroonde Customer Service Met top-vlak handel onderwys en kragtige instrumente, lei ons duisende van die handelaars deur die buitelandse valuta mark, met 24/7 kliëntediens. Vind die FXCM voordeel. Gemiddeld Spreads: Tyd gemiddelde versprei is afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van April 1, 2016 tot 30 Junie, 2016. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings of vir optrede in die vertroue op die inligting. Live Spreads Widget: Dynamic live versprei is die beste beskikbare pryse van FXCMs geen gemeenskap Balie uitvoering. Wanneer statiese versprei word vertoon, die syfers is tyd-geweegde gemiddeldes afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van 1 April 2016 tot 30 Junie 2016. Spreads getoon is beskikbaar op Standard en Active Trader-kommissie gebaseer rekeninge. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings, of vir optrede in die vertroue op die inligting. Mini Rekeninge: Mini rekeninge bied 21 munt pare en 'n standaard te Hantering Desk uitvoering waar prys arbitrage strategieë word verbied. FXCM bepaal, in sy uitsluitlike diskresie, wat insluit 'n prys arbitrage strategie. Mini rekeninge bied versprei plus winsopslag pryse. Mini rekeninge gebruik te maak van verbode strategieë of met reg oortref 20000 eej kan omgeskakel word na geen gemeenskap Balie uitvoering. Sien Uitvoering risiko's. Customer Service Aflaai Begin sagteware Popular Platforms Oor FXCM Forex Rekeninge Meer Resources Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n bedryfsfiliaal binne die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep). Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na die FXCM Groep. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in wees die Commodity Exchange Act sect1 (a) (12). Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 VSA

No comments:

Post a Comment