Wednesday 8 November 2017

Forex Trading Inkomste Sakrekenaar Xls


Draad: Maandeliks Forex Inkomste calculator Maandeliks Forex Inkomste calculator Hier is 'n Excel spreiblad ek gevind op die internet dat ek gedink ek sou met al die lede hier op Babypips, beide beginners en veterane deel. Hoe om die sakrekenaar te gebruik: Die sakrekenaar is maklik om te gebruik. Net insette jou aanvanklike deposito en jou verwagte maandelikse opbrengs PRECENTAGE in die boonste linker bokse. Dit sal dan wys jy die groei van jou rekening maand vir maand saam met 'n maandelikse inkomste gebaseer op die nommers wat jy insette. Wat beteken hierdie sakrekenaar bewys dit bewys dat selfs met 'n lae aanvanklike kapitaal soos 5000 en 'n maandelikse opbrengs persentasie van 10 in die lang termyn, met dien verstande dat jy die dissipline en geduld, sal jou winste groot wees. Dit moet maak dat jy verstaan ​​dat jy dit nie nodig het om jou rekening te verdubbel elke maand 'n goeie inkomste te maak van Forex. Soos deur baie handelaars: quotForex is nie 'n ryk vinnig oplossing, sy eintlik 'n ryk stadig systemquot. Na afhandeling van hierdie verstaan ​​jy moet in staat wees om jou gierigheid maklik beperk en fokus op 'n 10 - 15 maandelikse opbrengs wat deur al beteken bereikbaar met 'n goeie stelsel (saam met klank geldbestuur en RampR). Forex is 'n spel van dissipline en geduld. Hoop dit dingetjie kan 'n paar mense te help wat daar is om haalbare en realistiese doelwitte te stel. Speel rond met dit en sien vir jouself. Die sakrekenaar is saamgepers tot 'n zip-lêer vir verenigbaarheid beslaglegging redes. Het jy 'n lekker naweek mense Sien julle volgende week Join Date September 2011 Posts 100 Ek dink hierdie dinge 'n bietjie brandstof gierigheid. As iemand 'n doel van sê 20 per maand en hulle hoef te bereik nie. Dit kan 'n verskil teenproduktief afleiding van sekere mense. Dit gesê hierdie sakrekenaar is interessant om te mors met. Maar moenie streef na 'n sekere persent per maand. Solank as wat jou in 'n positiewe pitte jou doen 'n groot vir die maand IMHO. Aansluit Datum Oktober 2010 Plek Oslo, Noorweë Posts 76 Oorspronklik gepos deur 10pipseveryday Ek dink hierdie dinge 'n bietjie brandstof gierigheid. As iemand 'n doel van sê 20 per maand en hulle hoef te bereik nie. Dit kan 'n verskil teenproduktief afleiding van sekere mense. Dit gesê hierdie sakrekenaar is interessant om te mors met. Maar moenie streef na 'n sekere persent per maand. Solank as wat jou in 'n positiewe pitte jou doen 'n groot vir die maand IMHO. Jy het 'n goeie punt daar. Dit kom alles neer op persoonlike doelwitte. Dit het my gehelp om al met die opstel van realistiese opbrengste en het my laat besef dat 'n mens nie die geval is moet maandeliks opgawes soos 50 om 'n goeie wins uit Forex maak. Maar weereens, soos alles anders, dit hang af van individuele interpretasie. Dit sal iemand gierigheid brandstof, maar my bedoeling is eintlik om dinge in 'n gesonde perspektief te plaas. Join Date September 2011 Posts 10 die beste manier om geld te verloor in forex is om doelwitte te hê, ek weet dit klink baie sleg as dit gaan teen wat jou ma vertel jou wanneer jy waar 'n kind, maar sodra jy begin sê jy moet 50 pitte maak 'n week, of X hoeveelheid persent per week jy begin doen hierdie ambagte jy onbewustelik weet is geen goeie nog steeds op die koop of verkoop knoppie. Die reël moet eenvoudig, as sy nie 'n goeie handel 110 persent dit nie maak selfs as jy havent het 'n pennie in 2 weeks. Money Management - Lot Grootte berekening gebaseer op RiskReward verhouding Dankie Sardar ek gaan deur hulle wil bespreek meer inligting oor hoe om baie grootte bepaal vinnig wanneer ons entring verskeie verhandel teen dieselfde tyd met verskillende risiko en beloning verhouding - 'n manier is om dit te doen op papier (met die hand) 'n ander manier is om 'n paar aanwyser wat wys hoeveel ons Lot grootte moet vind gebaseer wees op verskeie SL met kan sê 1 risiko om die kapitaal per handel. Ek sal begin soek vir hierdie inligting - maar as 'n goeie Handelaars soos jy iets wat uitstekend gevind iets op BabypipsUse sal kan vind die Forex Inkomste calculator hoeveel pitte wat jy nodig het om elke dag te verdien om jou inkomste doelwitte vir die jaar bereik sien. Plus, met die gevorderde opsies (onderste) jy die standaard instellings wat insluit weke per jaar wat jy wil om handel te dryf, aantal dae per week, so groot soos baie en aantal baie kan verander. Lees meer oor die standaard instellings en die gevorderde opsies by FAQ Help lêer hier. WEBMASTERS: Wil die Forex Inkomste Sakrekenaar vir jou site E adminpiphut met jou site URL vir toestemming. Kry ons gratis, daaglikse forex sein in jou e-pos Oor 20.000 intekenaars en tel. Ons respekteer jou privaatheid en ons sal nooit spam of verkoop jou emailForex Inkomste calculator Die Forex Inkomste calculator sal jou wys hoeveel pitte wat jy nodig het om elke dag te verdien om hul inkomste doelwitte vir die jaar te bereik. Plus, met die gevorderde opsies wat jy kan die standaard instellings wat insluit weke per jaar wat jy wil om handel te dryf, aantal dae per week, so groot soos baie en aantal baie verander. Kortom, ek wou 'n instrument wat handelaars kan gebruik om vas te stel hoeveel pitte wat hulle nodig het om elke dag te verdien om hul jaarlikse inkomste doel te bereik ontwikkel. So, byvoorbeeld, kan jy 'n doel te betree van 100,000 en uit te vind wat jy nodig het om 40 pitte per dag verdien om daardie doel te bereik. Die standaard opstelling is oor vir gereelde grootte baie (100k of 10 per pit), handel 50 weke per jaar vir 5 dae per week. So, wat as jy wil verander die instellings Tik die gevorderde opsies. Hier is 'n kort opsomming oor elk van die gevorderde opsies en hoe kan jy dit gebruik om jou persoonlike pit doel plan aanpas. Trading Weke uitvoering maak die aantal weke per jaar wat jy wil skenk aan opleiding Enter. Die verstek is 50, in die veronderstelling jy beplan twee weke van vakansie. Voel vry om te speel met hierdie though. Byvoorbeeld aangaan 40 jy sal vertel hoeveel pitte per dag wat jy nodig het om te verdien as jy 12 weke af te neem per jaar handelsdae uitvoering soortgelyke handel weke bo, maar vir dae. Dit is per week. Die verstek is 5, die veronderstelling dat jy die naweek af te neem. Wil jy Vrydae opstyg Tik in 4. wil die Japan sessie werk op Sondae Tik in 6. dollar per Pip uitvoering maak Ek sit hierdie een in hoofsaaklik vir mini-rekening handelaars. Die verstek is vir gereelde grootte baie 100k (10 dollar per pit). So byvoorbeeld as jy 'n mini-weergawe van 10k en 'n pit is die moeite werd 1 dollar wat jy kan 1 hier betree. Baie per Handel uitvoering maak as handelaars kry meer gevorderde hulle is geneig om dieselfde strategieë te gebruik, maar met meer baie. So byvoorbeeld in plaas van 1 baie hulle handel 2. Dit verdubbel basies die bedrag van verliese of winste wat jy in stand te hou. Hier kan jy die van baie dat die sakrekenaar is besig met verander. Let wel: beleggings in finansiële produkte is onderhewig aan markrisiko. Sommige finansiële produkte, soos valuta, is hoogs spekulatiewe en enige belegging moet net gedoen word met risiko kapitaal. Pryse styg en daal en vorige prestasie is nie seker van toekomstige prestasie nie. Hierdie webwerf is slegs 'n werf met inligting. Tradervox is nie die gee van advies of gekwalifiseer of gelisensieer is om finansiële advies te gee. Jy moet die leiding van jou persoonlike adviseurs soek voor wat op hierdie inligting. Terwyl ons probeer om te verseker dat al die inligting wat op hierdie webwerf is gehou up-to-date en akkurate ons aanvaar geen verantwoordelikheid vir enige gebruik gemaak van die inligting wat verskaf is. Menings te Tradervox is dié van die individuele skrywers en nie noodwendig die mening van Tradervox of sy bestuur verteenwoordig. Tradervox het nie geverifieer die akkuraatheid of basis-in-feit van enige eis of verklaring deur 'n onafhanklike skrywer: foute en weglatings mag voorkom. Enige menings, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting wat op hierdie webwerf, deur Tradervox, sy werknemers, vennote of bydraers, word as algemene mark kommentaar en maak nie belegging advies uitmaak. Tradervox sal nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige verlies of skade, insluitend sonder beperking, enige verlies van wins, wat direk of indirek uit die gebruik van of vertroue op die inligting kan ontstaan. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Jou toegang tot die webwerf, aanvaar u ons Bepalings en ConditionsForex Sakrekenaars 8211 Posisie Grootte, Pip Waarde, Marge, ruil en Wins Sakrekenaar Posisie Grootte Sakrekenaar: As 'n forex handelaar, soms moet jy 'n paar berekeninge te maak. Een van die belangrikste ding wat jy hoef te bereken is die posisie grootte. Om die reëls geld bestuur te volg, wat jy hoef te weet hoeveel risiko wat jy neem in elke posisie, en om dit te doen, moet jy in staat wees om jou posisie grootte te bereken op grond van jou rekening balans en die handel stop verlies grootte. Die onderstaande sakrekenaar maak die werk baie makliker en vinniger. Lees ook my geld bestuur artikel vir meer inligting oor hierdie belangrike onderwerp te leer: Gebruik die onderstaande sakrekenaar om te weet hoeveel geld elke pit maak vir jou terwyl handel verskillende munt pare: Gebruik die onderstaande sakrekenaar om te weet hoeveel marge word vir elke posisie: swap. Roll of Interest Calculator: Gebruik die onderstaande sakrekenaar om te weet hoeveel ruil wat jy hoef te betaal, of jy sal ontvang vir die handel verskillende munt pare: Gebruik die onderstaande sakrekenaar om te weet hoeveel geld jy handel verskillende geldeenheid paar sal maak: Of jy dink jy kan , of jy dink jy kan nie, jy is reg. - Henry Ford Wees lief vir jou baie grootte sakrekenaar. Hou aan met die goeie werk gee ons asseblief die soortgelyke sakrekenaar vir aandele, termynkontrakte en opsies, indien moontlik danksy Hi Chris, baie dankie vir hierdie sakrekenaars. Ek het myself bekend gestel aan Forex wêreld net 2 maande gelede en ek is verslaaf. Ek het gehoor van mense blaas hul rekeninge so ek hou van 'n sterk blad op risikobestuur selfs op my demo rekening. So as ek begin met 'n balans 1000 rekening vir risiko toleransie van 2, en SL100 pitte, ek kan net 'n posisie van 0,02 BAIE (of 2000 eenhede of 2 mikro baie) oop te maak. Dis 'n baie klein posisie te open. Ek het ook omgekeerde bereken en gevind dat 'n posisie van 1 baie grootte, (met dieselfde 2 risiko en SL100 pitte) oopmaak, moet ons 'n rekening balans van 50,000 het Daar is geen manier wat ek moet 'n posisie van oral in die buurt 1 BAIE oop met 1000 rekening as ek wil behoorlike risikobestuur te voer. So beginner handelaars sal handel baie klein baie groottes tot hul rekening aansienlik gegroei. Vir 1 baie grootte, 50 pitte wins 500 vir 0,01 baie grootte, 50 pitte wins 5 Maar ek dink net stadig maar seker wen die wedloop. Chris, hierdie sakrekenaars is van onskatbare waarde as ek dit sien. Baie dankie vir die verskaffing van hulle. Een kommer / verwarring: Die Pip Waarde Sakrekenaar seleksie pare verskyn ietwat beperk te wees, dit wil sê, ek het nie die CAD / JPY paar af sien in die vervolg. Is Hy nie miskien 'n probleem met my leser of is dit die sakrekenaar U insette asseblief. Vriendelike groete, en baie dankie Chris Pottorff U is welkom. Dit moet die sakrekenaar probleem wees, want dit is nog nie opgedateer vir so 'n lang tyd. Ons sal dit op te los. Dankie. Ek het 'n sell posisie USDJPY 1000 eenhede (200: 1) en die 8216Used Mr8217 is 14. I8217m nie seker hoe hierdie syfer word bereken in 'n kort posisie. As jy kort gaan, wat jy eintlik leen eenhede en verkoop neem aan jy kan dit koop wanneer pryse is laag. So marge gebruik moet word 5 volgens sakrekenaar. Is ek reg Help asseblief. Dankie kan jy asseblief gee die formule wat gebruik word deur elke tool8230with n verduideliking van veranderlikes Chris, 'n goeie dag vir jou en ek sal altyd dankie vir hierdie dienste wat u verskaf gratis so baie mense hier. Ek is met behulp van die pit waarde sakrekenaar en die gevolge daarvan te vergelyk met wat ek het met my lewe handelsrekening en hulle is nie ooreenstem met. Die pit waarde van die handel rekening verskyn 10 keer minder as wat die pit waarde sakrekenaar gee nie. Byvoorbeeld, die pit sakrekenaar gee 10 waarde per pit as handel 1 BAIE euro / dollar, maar die werklike lewe rekening gee 1 waarde om 'n pit. Is Hy nie miskien 'n bietjie fout van die sakrekenaar Dankie Chris en bly geseën Chris Pottorff Ek don8217t dink dit is wat verband hou met sakrekenaar. A 10 waarde vir een lot euro / dollar maak sin. Wat jy sien op jou platform doesn8217t sin maak. Kan jy asseblief deel 'n kiekie van die platform terminale wanneer jy 'n mens baie oop posisie Jy kan die prentjie te tinypic oplaai en hier deel die URL. Hi Chris, ek kry verwar met hefboom en baie grootte hoewel ek studies die hefboom webwerf en geldbestuur webwerf vir 'n paar keer. 1. Die bedrag geld wat ek betaal vir die koop met hefboom, 10: 1 met baie grootte, 1 baie vergelyk met die koop met hefboom 1: 1, met baie grootte, 0.1 baie dieselfde 2. Wat is die verloor tussen 2 scanario bo toe kom om wins / verlies Kan jy help om te verduidelik dat. Baie dankie. Chris Pottorff Md Shafiqul Islam Hallo Chris, Hoe r u in die eerste plek het ek nog 'n vraag in my gedagte dat ek nodig het om u te vra gevind. Ek het die posisie grootte van 'n geldeenheid paar met behulp van ur posisie grootte sakrekenaar gegee op ur webwerf bereken amp die sakrekenaar gebruik word in MT4 meta handelaar. Maar nou is ek verward dat die rede waarom daar die verskillende posisie grootte van een geldeenheid paar is getoon. pls los dit Thanks a lot Hier is ook die skakel van die skerm geskiet van beide items Chris Pottorff Ek don8217t weet hoekom die gevolg is anders. Ek don8217t weet MT4 bereken die lot grootte. Miskien is dit is meer akkuraat as ons sakrekenaar. MD Shafiqul Islam Verkies jy die gebruik van webwerf sakrekenaar om MT4 sakrekenaar

No comments:

Post a Comment