Wednesday 13 September 2017

Winsgewende Forex Skraping System


FSD SPAN Forex sagteware ontwikkelaar Taem Wins en Verlies Potensiële disclaimer In 'n mark waar 'n potensiaal vir wins bestaan, bestaan ​​daar ook 'n risiko van verlies. Nie een van die inligting op 3 kers handel stelsel metode of enige inligting of onderwys op enige manier aan die kliënt verskaf verseker dat die kliënt geld maak in die forex mark. Die inligting vervat in hierdie dokument vervat is nie beleggingsadvies uitmaak. Ek sal nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige verlies of skade, insluitend sonder beperking, enige verlies van wins, wat direk of indirek uit die gebruik van of vertroue op die inligting kan ontstaan. Hipotetiese Performance of Terug getoets Resultate hipotetiese prestasie resultate het baie inherente beperkings. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié afgelei of getoon bereik. Daar is dikwels skerp verskille tussen hipotetiese prestasie resultate die werklike resultate daarna deur 'n bepaalde handel program behaal. Een van die beperkings van hipotetiese prestasie resultate is hulle oor die algemeen bereid om met die voordeel van wildsbok oë. Daarby het hipotetiese handel nie finansiële risiko geen hipotetiese handel rekord kan heeltemal verantwoordelik is vir die impak van die finansiële risiko in die werklike handel betrek. Die vermoë om verliese te weerstaan ​​of voldoen aan 'n bepaalde handel program ten spyte van verliese met die verhandeling is materiaal punte wat nadelig kan beïnvloed werklike handelsresultate. Daar is baie ander faktore wat verband hou met die markte in die algemeen of vir die implementering van 'n spesifieke handel program wat nie ten volle kan in berekening gebring word in die herstel van hipotetiese prestasie resultate wat almal kan 'n nadelige invloed werklike handelsresultate. Deur die gebruik van die Vrystaat scalping aanwyser handel stelsel, erken jy dat jy 'n toestemming volwassene en verstaan ​​jou decision. SuperScalper 8211 winsgewend scalping strategie SuperScalper 8211 winsgewend scalping strategie SuperScalper 8211 baie winsgewend scalping strategie en daarom is dit baie gewild onder handelaars. 'N bietjie oefening en jy sal die voordele van hierdie stelsel voel, kan jy daarop gebaseer is om jou eie winsgewende scalping strategie te bou deur dit te versamel uit verskeie elemente 8211 byvoorbeeld die toevoeging van strategie SuperScalper sleep-stop vanaf 1 pit of addisionele elemente om beter te definieer die inskrywing verwys na die handel. SuperScalper 49,87 KB Eienskappe van strategie SuperScalper Tipe strategie: scalping Platform: Metatrader4 munt pare: Enige, aanbeveel EURUSD, GBPUSD Trading Tyd: Europese sessie Tydraamwerk: M1, M5 aanbevole makelaar: Alpari Vir 'n posisie om die eerste ding wat jy moet wag tot Koop die kruising van die blou lyn met rooi bottom-up, sal daardie getuienis van 'n opwaartse prysbewegings wees. FisherYur4ik aanwyser dien as 'n filter om die presiese rigting van die tendens te bepaal, en sy kleur in hierdie geval moet groen wees. Koop sal oopmaak in ooreenstemming met die bogenoemde voorwaardes kleurverandering aanwyser superscalper05 van geel na blou. Kleurverandering aanwyser dui die begin van die opwaartse beweging in hierdie marksegment. Aanbeveel Take-Wins 8211 10 punte, maar jy kan nie bly staan ​​nie die beperking en naby handel sleep stop van 1 tot 5 punte. Keerverlies by die opening van die transaksie op 'n afstand van 15 punte moet staan. Aanbeveel om die handel te word indien die aanwyser lig 8220superscalper058221 sal verander van blou na geel of die teenoorgestelde plaasgevind bewegende gemiddelde aanwyser SMA sluit: Om 'n posisie Verkoop omgekeerde voorwaardes oopmaak. Dit is, moet die blou aanwyser lyn SMA n rooi top steek af, dui op 'n afwaartse neiging. FisherYur4ik aanwyser moet rooi wees, bevestig die afwaartse neiging. Wanneer 'n kleurverandering aanwyser superscalper05 van blou na geel verkoop, sal oopmaak. Verlaat van 'n bedryf beoefen wanneer die swaar van take-winsgewende vlak, of verander die rooi na blou SMA aanwyser: 'n Belangrike reël strategie is dat dit nie aanbeveel om ambagte te voer wanneer die prys is tussen twee bewegende gemiddeldes, aangesien dit beteken daar is geen tendens beweging. In die argiewe SuperScalper. rar: Here8217s ander winsgewende forex scalping stelsel met 2 EMO kruis en die Schaff Trend ossillator. Ons doel is om 15 pitte per handel. Eenvoudig geen gierigheid. Net 15 pitte. Aanwysers: 40 eksponensiële bewegende gemiddelde, 110 eksponensiële bewegende gemiddelde, Schaff-tendens-siklus Voorkeur tyd raam (s): M1 Trading sessies: Euro, die VSA gewenste valuta pare: GBP / USD, GBP / JPY Voorbeeld: GBP / JPY 1 Min Chart Here8217s is 'n 1 min grafiek van GBP / JPY met die 3 aanwysers en stelsel toegepas. Ons het twee pragtige inskrywings langs die up tendens beide gesluit vir 15 pitte. Klik op die grafiek om dit te vergroot. EMO 40 kruisies EMO 110 van onder (lomp tendens) Wag vir die Schaff-tendens-siklus aanwyser om terug bo 5 draai van onder (oorverkoop) te koop. Plaas keerverlies orde 1 pit onder die stygende EMO 110 lyn. Prys doel voor oë: 15 pitte EMO 40 kruise EMO 110 van bo (lomp tendens) Wag vir die Schaff-tendens-siklus aanwyser om terug onder 100 draai van bo (oorgekoop) nou verkoop. Plaas keerverlies orde 1 pit bo die dalende EMO 110 lyn. Prys doel voor oë: 15 pitte Winsgewende Forex skraping System Met 2 EMA En Trading Ossillator. 7.6 uit 10 gebaseer op 5 graderings Related Posts: Aflaai Forex Analyzer PRO vandag gratis Brand New Forex System Met Super akkurate en vinnige seine genereer tegnologie. Forex Analyzer PRO genereer koop en seine te verkoop op jou grafiek met akkuraatheid laser en nooit REPAINTS tot 200 Pips elke dag koop en verkoop Forex Seine Gevorderde Daily omvang verklikker E Mobile Trading Alert Geen oorverf of nalopend Ons respekteer altyd jou privaatheid op Dolphintrader. Most winsgewende scalping stelsel geword Januarie 2008 Status: Inertial lid 2298 Posts Ek dont weet as my stelsel kwalifiseer as 'n scalping stelsel sedert ek dikwels 50 Pips. Maar ek sal verduidelik 'n LITTE bietjie wat ek doen. In plaas daarvan om te wag vir RSI, MA, Super Drie stryk CCI blala te steek Ek maak my ore 'n laat die Chart praat met my. Im interessted in wat nou gebeur nie in die verlede. 1. Ek begin met te doen 'n bietjie navorsing op die internet. Dukascopy gee jou 'n mooi klein mark oorsig. www. dukascopy / Switserse / engli. ailyoverview / 2. Ek het my neus in die wind en probeer om uit te vind waar die prys is geneig om te gaan. Op of af Ek gebruik my klein bietjie raad en 2 lyne vir hierdie. Remeber sy baie makliker om die swakste verkoop en koop die sterkste presterende geldeenheid paar Jy wil opbrings jy soveel probabilty as wat jy kan 3. Op soek na die Entry. Dit neem 'n bietjie ervaring. Aangesien daar is 'n groot diskresionêre deel in my stelsel ander dalk nie 'n sukses daarmee. Ek handel die euro / dollar M15 aangesien dit bied die strengste versprei. Met verloop van tyd wat jy 'n sixeth sin vir die Euro te ontwikkel. Ek tik net aan die einde van 'n kers, want ek wil weet wat gebeur het. 'N sterk bullish Kers kan vinnig vorm 'n Pinbar in sekondes. Veral wanneer die kers is op die punt om te sluit. Dit is wanneer jy die meeste aktiwiteit sal raaksien. 4. dus uit. Ek gewoonlik mik vir die volgende S / R-vlak nie, tensy sy beweeg baie vinnig as wat ek probeer om so veel as wat ek kan vang. - gt toenemende risiko / Beloning Heel dikwels is die term vir jou vertel wanneer om uit te gaan. Maak jou ore My minimum teiken is my risiko. Jy wil altyd om jou risiko te dek. img260.imageshack. us/img260/6. rusdls9.th. jpg img260.imageshack. us/images/thpix. gif my stelsel is 'n samestelling van reëls en riglyne saam met 'n paar vaardigheid en Prys Aksie dinge wat ek gevind met verloop van tyd. Sy wil 'n maat suite wat pas my net mooi. Gereedskap: www. forex-TSD / 215104-post1 Hier kan jy die Dashboard kry saam met die sjabloon wat ek vir my agtergrond. codebase. mql4 / 544 PivotAllLevels Die res is aan hierdie pos verbonde. Vir die MultiTimeLines vul die ry met 0'e die begin van die dag te kry. Ek weet MT4 het so iets te bou in, maar ek dont like dit. Aangesluit Januarie 2008 Status: Inertial lid 2298 Posts Dankie, waardeer dit. Sommige hoe ek dink dat mechanicel stelsels eers goed kan lyk. Minder emosioneel ens Maar wat is die punt in die handel dit handmatig Dit beteken net dat jy dit nie nodig het nie vaardighede as 'n handelaar om hierdie stelsel in elk geval handel. Ek sien my stelsel net as 'n instrument om my te help my vaardigheid, ondervinding en Edge in die mark. Voel vry om verdere vrae te vra oor my stelsel. Net om jou te wys hoe goed die Londense Oop dien as ondersteuning en hoe mooi die prys Aksie Indicators waarsku my van die reverseal (Mark Struktuur High / Low - gt ligblou sterre). Dit sooo baie beter as om te wag vir dom stogastiese Movinge Gemiddeld Blabla om oor te steek. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) hoop julle het 'n ton van pitte. 'N paar maklike 100 Pips beweeg in die laaste dae. Jazz1964, lyk dit vreemd. Het jy al probeer die installering van 'n ander makelaars MT4 Platt Form en die oprigting van hul Platt Form Alles behoort in C: / programme: / u MT4 makelaar / kundiges / aanwysers Nou het jy alles onder costum aanwysers in jou navigator. Maak seker dat jy MT4 herlaai sodat dit hulle vragte in die navigator lys. Indien u enige verdere vrae het voel vry om PM my. Hoog op prys gestel, thank you very much vir die deel. Ek gaan studeer jou benadering op groot skaal. Ek is van mening dat scalping is nie winsgewend in die lang termyn. (Ek mag verkeerd wees, en voel vry om my te weerspreek) van wat ek geleer het en waargeneem, handel langer termyn is waar die werklike geld is op. en ook, handel langtermyn kan jy 'n lewe wat scalping nie die geval is nie, want jy hoef te word vasgenael voor jou rekenaar. Dit hang af. Indien 'n persoon bereid is in die skerm tyd om te sit kyk hul gekose paar dan kan hulle wel bedrewe in die voorspel wanneer 'n paar 'n gegewe ondersteuning / weerstandvlak sal respekteer word. Dit en die vermoë om te respekteer wanneer 'n mens verkeerd is, tesame met die kennis van wanneer om te keer 'n handelsmerk is wat nodig is. A geldeenheid paar is soos 'n lewende wese, dit het 'n besondere temperament en persoonlikheid wat patrone wat meer sigbaar vir die menslike oog en geheue as enige aanduiding vorm. RSI, Stochastics ens almal dieselfde swakheid wat cant gekodeer uit: Hulle het geen geheue. Wanneer iemand wat EUR sien / dollar het X en quotNquot tyd van die dag of in quotSquot situasie 1000 keer uit 1300 toe onthou hulle dat en daad sonder huiwering. Ossillators nie enige bykomende faktore in ag neem, net waar die prys is. Dit is nie enough. Most winsgewende Trading System Ive verhandel vir ongeveer 3 jaar, maar die meeste tyd wat ek verhandel met 'n demo rekening, sal ek J16 'n kans te gee, maar watter metodes doen jy aanbeveel vir 'n kort tyd handel en wat dink jy oor die Trend Volgeling stelsel Jy moet in gedagte gehou word dat daar 'n paar goeie stelsels wat toegelaat word genoem op hierdie forum, en daar is diegene wat 'n goeie stelsels wat op hierdie forum kan nie genoem word nie. Ek gebruik tans een wat toelaat dat my om kopvel met goeie resultate en het hoorbaar alarms en e-pos / telefoon SMS. Dit is nie my stelsel, maar ek kan jou stuur in die rigting van hierdie stelsel. Om 'n suksesvolle buitelandse valuta handelaar, jy moet 'n Suksesvolle Forex Mentor.

No comments:

Post a Comment